Μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο θα μπορούσαν να λανσάρουν ειδικό τυρί αποκλειστικά για να τιμήσουν την έλευση νέου μέλους στη βασιλική οικογένεια χωρίς να φαίνεται γελοίο.

Η είδηση πως ο μόλις μερικών μηνών πρίγκιπας Λιούις Άρθρουρ Τσάρλς του Cambridge απέκτησε το δικό του τυρί όχι μόνο δεν μας παραξένεψε, αλλά αντιθέτως ήρθε να επιβεβαιώσει τον κανόνα που θέλει το marketing γύρω από την βρετανική βασιλική οικογένεια να ανάγεται σε επιστήμη ολόκληρη.

Η ιδέα ανήκε στην βρετανική εταιρία Westminster Cheddar. Μόλις γεννήθηκε το τρίτο παιδί του William και της Kate, πέμπτο στη σειρά διαδοχής του βρετανικού χρόνου, λάνσαρε σε επιλεγμένα αμερικανικά σούπερ μάρκετ ένα 12μηνης ωρίμανσης, μη γενετικά τροποποιημένο τσένταρ, με κρεμώδη υφή και αλμυρή γεύση στην τιμή των 20 περίπου δολαρίων το κιλό.

Το τυρί προς τιμήν του νέου πρίγκιπα κυκλοφορεί σε περιορισμένη ποσότητα, σε κεφάλια ειδικά σφραγισμένα με μαύρο κερί που προστατεύει την άριστη ποιότητα τους. Όσοι το δοκίμασαν μιλούν για ένα πλούσιο και μεστό τυρί με φίνα γεύση που χρειάζεται απλώς μια καλή μπύρα για να αναδείξει τη γεύση του.

«Θέλαμε να γιορτάσουμε και να μοιραστούμε τη γέννηση του νέου βασιλικού μωρού με τους πελάτες μας στις ΗΠΑ», ανέφερε σχετικά η Ρέιτσελ Ριος, εκπρόσωπος της Westminter Cheddar που βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται στο όνομα του βρετανού διαδόχου.

Και μπορεί οι πιθανότητες ο μικρός πρίγκιπας Λούις να ανέβει στο θρόνο να είναι εξαιρετικά μικρές αφού προηγούνται ο παππούς Κάρολος, ο πατέρας Ουίλιαμ και τα αδέρφια του Τζόρτζ και Σάρλοτ, ωστόσο θα παραμένει πάντα το πρώτο μωρό στο κόσμο που απέκτησε το καταδικό του τυρί!