Τυρί & Διατροφή

13.05.2016

Το τυρί στο top 10 των τροφών για βιταμίνη Β12

Το τυρί γενικά, αλλά και ειδικότερα η mozzarella με χαμηλά λιπαρά, η φέτα και η παρμεζάνα, συμπεριλαμβάνονται στο Top 10 των τροφών από τις οποίες προσλαμβάνουμε τη βιταμίνη B12 μαζί με άλλες ζωικές τροφές όπως το συκώτι, το γάλα, τα αυγά.

Περισσότερα +
10.02.2016

Καλωσορίζουμε τη Φέτα Π.Ο.Π. με λιγότερο αλάτι!

Ο οργανισμός μας χρειάζεται αλάτι, όμως το προσλαμβάνει ούτως ή άλλως από τις τροφές, χωρίς να χρειάζεται να το προσθέτουμε εμείς. Μάθαμε στο αλμυρό γιατί το συνδέσαμε με το νόστιμο αλλά, όπως συνήθως, υπερβάλλουμε!

Περισσότερα +